Вирішено!

Все! Сумніви геть!
Навіть якщо і залишилися маленькі, то я не звертатиму на них уваги!
Цей пост - спроба потрапити до ДК  СкрапРелакс.

Набір в ДК - ось тут про це )


Якраз на часі йде набір до дружньої команди (принаймні дівчата так обіцяють, а кому не хочеться познайомитися з однодумцями, закоханими у скрап).
Знаю, що неодмінно буде чекати новий досвід та цікаві і нетипові завдання, бо переглянувши блог, я це відмітила.
Мене звати Світлана (Lanusia у світі скрапбукінга), створюю свої роботи уже більше трьох років. Пробую різні техніки та матеріали. Дуже приваблює альтер скрап та декор. Але комерційний скрап  не для мене. Я за те, щоб у кожній роботі відчувалася душа майстра.
Маю доволі грунтовну теоретичну підготовку та досвід адміністрування скрап груп. Активна у соцмережах, проживаю на півночі України.

Начебто усім вимогам відповідаю. Залишається показати декілька улюблених робіт і сподіватися, що вони сподобаються.










Тримаю кулачки :-)


12 комментариев:

  1. Тоже хочу, пока взвешиваю))) молодчинка что решилась!) удачки))🎈🎈🎈

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. обычно как бывает, прочитал о наборе,не зацепило, а тут хожу уже сколько времени, а из головы не идет)))

      Удалить
    2. Светик удачи! Все получится!!!!

      Удалить
    3. Я вот хожу думаю... наверное тоже подам))

      Удалить
    4. Вот и я так ходила-ходила,думала-думала и решилась. Вдруг все сложится удачно? Надо пробовать и развиваться!

      Удалить
  2. В твоїх роботах справді відчувається душа)) Дякую за заявку)

    ОтветитьУдалить
  3. Светочка, прекрасные работы, желаю удачи!!!!!!!!

    ОтветитьУдалить
  4. Красивые работы!А девчонки и правда дружные) Удачи вам в наборе!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо) надеюсь! С некоторыми знакома уже за годы в скрапе)

      Удалить
  5. Дуже цікаві роботи! Бажаю успіху)

    ОтветитьУдалить
  6. Дякую за заявку! дуже красиві роботи!

    ОтветитьУдалить