Набір до ДК Rosa Talent

Привіт)

Український виробник товарів для творчості  Rosa Talent оновлює ДК, і я мрію потрапити до неї. Сміливо? Так. Але чому б і не спробувати. Правда, вдруге вже. Але ж не зможу бути спокійною, якщо не використаю шанс.



Я Світлана ( Lanusia), мешкаю на півночі України. Зі скрапбукінгом познайомилася у 2014 році. З тих пір і творю. Знайома з матеріалами Rosa Talent, постійно поповнюю запаси, коли їду до обласного міста. Люблю працювати з фарбами, міксмедійними матеріалами. У багатьох роботах використовую текстурну пасту, трафарети. Це додає роботі фактури і робить її цікавішою. Також мене дуже приваблює декорування заготовок.
Від роботи у ДК цього виробника очікую натхнення, втілення нових ідей, знайомства з матеріалами, які ще не довелося спробувати. Як знати, можливо, я маю ще якісь художні таланти, поки що не відомі мені.

Покажу декілька своїх робіт.







Тепер мені лишається тримати міцно кулачки.

2 комментария: