Листівка до Дня Знань / ПД Art Club UA

Усім привіт! 
Закінчилося літо. Ми зустрічаємо золоту осінь. Разом з нею приходить свято Першого дзвоника. Я причетна до нього кожного року, адже викладаю у школі. Тому , побачивши Завдання: 3-в-рядок "Математика", не було і тіні сумніву на рахунок того, що я буду творити. Це буде листівка, котру можна подарувати як дитині, так і вчительці. Суто з папером я працюю нечасто. Більше полюбляю різноманітні фарби. Мені здається, що з ними більше простору для втілення фантазій. Проте сьогодні розглядаємо паперову листівочку. Хочеться вірити, що мені вдалося передати настрій початку осені, шкільної пори.
 ОЕ - цифри видно дуже добре) З додаткових елементів я використала листя, штамп, яблуко, клітинку. Замість висічок у мене вирізалки. Листівка виконана у світлих та радісних кольорах. 








Хочу принять участие 
Скоро в школу с ILoveScrap



Задание "Листья" от Доступного Скрапа


До встречи!

6 комментариев:

  1. Лист1вочка рад1сна, це точно, 1 стане приемним подарунком))...
    Спасибо от Доступного скрапа!

    ОтветитьУдалить
  2. Очень милая открытка с любознательным лисенком! Супер!

    ОтветитьУдалить
  3. Отличная открытка получилась! Лисенок милый

    ОтветитьУдалить
  4. Несмотря на то, что декор только бумажный, открытка получилась объёмной и интересной! Осенние листья отлично дополняют композицию! Спасибо вам от блога ILoveScrap за участие в нашем задании!

    ОтветитьУдалить
  5. Очень интересная открытка!Приятно увидеть в Доступном скрапе такую чудесную работу;)

    ОтветитьУдалить