Серія АТС "Столові прибори" / DT ScrapRelax

Привіт)

Сьогодні покажу вам свою серію АТС, яку я створила для блога ScrapRelax у якості натхнення для читачів по завданню "Рецепт з ОЕ: Кулінарія"



Коли бачиш назву "Кулінарне", на думку одразу спадають кулінарні книги, проте я ще жодної в своєму житті не створила, а представляти на  розсуд читачів вперше зроблену роботу не дуже хочеться))) Тому побачивши ці оригінальні чіпіки  столових  приборів від ScrapJoy, я подумала, що тему змінювати не буду і створю серію АТС.


Мої ОЕ по завданню - їстівне (ягідки), квітки, чіпборд, нитки, банка. О, то я усі ОЕ використала! Чудово!

АТС №1



АТС №2




АТС №3



Мені хотілося привнести якусь родзинку у свою роботу.  Найбільше довелося ворожити над тим, як передати металевий блиск столових приборів. І мені це вдалося! І чіп чудово витримав усі мої маніпуляції)))

При створенні серії АТС використано 
Чіпборд "Столові прибори"

Хочу взяти участь

Moodboard 22 від Mistress Owl

Моїм натхненням були столові прибори, відтінки пурпуру, квіточки


* А також усі свої серії АТС я показую у Галереї місяця ATC-challenge


До зустрічі)


4 комментария:

  1. Вкусные АТС) спасибо вам за настроение, Сова искусница

    ОтветитьУдалить
  2. Какая симпатичная и интересная серия, с удовольствием бы обменялась!Спасибо, что творите с АТСChallenge!

    ОтветитьУдалить
  3. Какая замечательная серия! Вкусная)))
    Спасибо что творите с ATC-chellenge

    ОтветитьУдалить
  4. Какая прелесть! Спасибо от блога ATC-Challenge!

    ОтветитьУдалить